piątek,,

RODO

PROJEKT WARSZAWA JESIEŃ 2017 PDF Drukuj Email
czwartek, 28 września 2017 12:51

wawa_100W tym roku szkolnym pierwszy wyjazd w ramach "Projektu Warszawa" odbył się w dniach 21-22.09. Mimo bardzo wczesnej pory, pełni energii ruszyliśmy do stolicy.

Pierwszym punktem programu było Muzeum Powstania Warszawskiego, w którym zagłębiliśmy się w wydarzenia z 1944 roku. Po lekcji historii, udaliśmy się do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej. Zostaliśmy oprowadzeni po balkonie sali posiedzeniowej oraz po holu głównym sejmu. Następnie z przewodnikiem poznaliśmy warszawskie miasto. Zobaczyliśmy m.in. Zamek Królewski i Kolumnę Zygmunta na starówce, Pałac Prezydencki, Grób Nieznanego Żołnierza, Ogród Saski, Bazylikę św. Jana Chrzciciela oraz symbol stolicy, jakim jest Warszawska Syrenka. Ostatnim punktem tego dnia było zwiedzanie Muzeum Historii Żydów Polskich, gdzie wraz z przewodnikiem kroczyliśmy śladami Żydów zamieszkujących nasz kraj.

Następnego dnia pojechaliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Tu, oprócz indywidualnego zwiedzania i poznawania nauki w praktyce poprzez doświadczenia, braliśmy udział w zajęciach biologicznych i chemicznych w laboratoriach. Przed wyjazdem do domu, spacerem przeszliśmy ogrody na dachu Biblioteki Uniwersyteckiej.

Mimo napiętego planu, wycieczka minęła bardzo szybko. W końcu - wszystko to co dobre, szybko się kończy.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w galerii.

Autor: Aleksandra Jendraszak /2C/
Poprawiony: czwartek, 28 września 2017 12:50

Copyright © 2012-2024 I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich w Wągrowcu.